Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă. 10 trucuri care pot fi aplicate de oricine

Sfaturi pentru pierderea in greutate 10 zile, Pierdere în greutate

Conținutul

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate 2.

Sfaturi pentru pierderea in greutate 10 zile

Înlocuiţi mâncărurile albe cu cele brune Pastele albe, orezul alb şi pâinea albă asigură foarte puţini nutrienţi şi sunt transformate foarte rapid în zahăr. Astfel vă va fi foame în continuare şi, mai rău, vă va fi poftă de dulciuri.

Despre nutritie O persoana cu o greutate sanatoasa este o persoana sanatoasa. Iar atingerea si mentinerea unei greutati sanatoase depinde in mare masura de alimentele pe care le consumi si de cat de mult mananci. Exercitiile fizice ard caloriile si reprezinta un alt element cheie in mentinerea unei greutati sanatoase sau in procesul de pierdere in greutate.

Somnul Când suntem obosiţi mâncăm mai mult şi încercăm să ne recăpătăm energia instant cu ajutorul cofeinei sau a alimentelor dulci sau grase. Încercaţi să vă culcaţi mai devreme şi să vă rezolvaţi problemele legate de somn, dacă există. Somnul este foarte important nu numai pentru slăbit, ci şi pentru sănătate, în general.

Sfaturi pentru pierderea in greutate 10 zile

Nu vă temeţi de grăsimi Există grăsimi bune şi grăsimi rele. Cele bune sunt esenţiale pentru funcţionarea organismului şi sprijină procesul de slăbire, cum suntspre exemplu, grăsimile pe care le conţin carnea de peşte, avocado, sau nucile şi alunele.

Sfaturi pentru pierderea in greutate 10 zile

Grăsimile rele, pe de altă parte, ar trebui evitate. Exemplele includ grăsimile trans, care se găsesc în biscuiţi, prăjituri şi produse coapte.

  1. Adresa de e-mail a destinatarului X Pierderea involuntara in greutate nu este consecutiva unei diete de slabire si nici anorexiei, ci este consecinta anumitor boli la care ne vom referi in cele ce urmeaza.
  2. Scăderea în greutate a intestinului scurger
  3. Она повернулась к монитору и показала на работающего «Следопыта».
  4. post alimentar pentru 10 zile - pierde in greutate rapid si gustos

Mâncaţi cinci sau şase mese pe zi Experţii recomandă să mâncaţi trei mese importante şi două sau trei gustări sănătoase în fiecare zi.

Astfel vă veţi asigura nivelul optim de nutrienţi şi de energie şi vă veţi ţine foamea sub control. Alegeţi gustări neprocesate, cu un conţinut scăzut de zahăr, cum sunt alunele, humusul, morcovii, sau ţelina.

ŞTIRILE ZILEI

Mâncaţi proteine la fiecare masă şi gustare Proteinele sunt esenţiale pentru creştere şi repararea organismului. Totodată, acestea vor Sfaturi pentru pierderea in greutate 10 zile foamea la distanţă pentru mai mult timp, astfel că veţi fi mai puţin tentaţi să mâncaţi produse nesănătoase între mese. Experţii recomandă să mâncaţi pui sau peşte bogat în proteine, alune sau nuci la fiecare masă ori gustare.

Sfaturi pentru pierderea in greutate 10 zile

Ţineţi stresul sub control Stresul modifică echilibrul hormonal, încetineşte metabolismul şi face organismul să depoziteze mai multă grăsime, în special în partea de mijloc a corpului. Stresul are acelaşi imapct asupra organismului ca şi zahărul, vă face să poftiţi la alimente nepotrivite, în special la gustări foarte sărate, grase, sau dulciuri.

Relaxaţi-vă la masă, mâncaţi încet şi acordaţi meselor prioritatea pe care o merită. Nu citiţi, nu vă uitaţi la televizor şi nu lucraţi la computer în timp ce mâncaţi.

Transformând aceste practici în obiceiuri, vei observa schimbări semnificative atât asupra aspectului exterior, cât și a modului în care te simți. Fiecare decizie, oricât de mică ar părea, contribuie la schimbările pe care ți le dorești. Iată ce sfaturi au nutriționiștii pentru acelea dintre noi care vor să piardă câteva kilograme: Evită consumul de zahăr și carbohidrați simpli Proteinele, carbohidrații complecși precum fasole, quinoa, orez, dar și grăsimi sănătoase precum ulei de cocos, avocado, nuci și semințe, ajută la echilibrarea nivelului de zahăr din corp, eliminând pofta de dulciuri. Adaugă în alimentația ta aceste produse și fii atentă la schimbările care se produc.

Consumaţi stimulente cu moderaţie Ideal ar fi să evitaţi cafeaua sau ceaiul negru, dar dacă aveţi nevoie de astfel de stimulente, experţii recomandă să nu beţi mai mult de o cană pe zi, de preferat nu pe stomacul gol. Băuturile ca ceaiul negru, cafeaua sau cola sunt căutate pentru surprusul de energie pe care îl conferă, dar au de fapt un efect opus celui căutat.

Sfaturi pentru pierderea in greutate 10 zile

Ele asigură, într-adevăr, o creştere a nivelului zahărului şi, implicit energie, care e urmată însă de o "cădere", o perioadă în care veţi mai obosiţi decât eraţi iniţial, ceea ce vă va face să beţi o a doua cană. Exerciţiile fizice Exerciţiile sunt foarte importante pentru starea generală de sănătate, pentru energie, dar şi pentru menţinerea siluetei.

Dieta eficienta pentru pierderea in greutate de 10 zile Dieta Oshawa de 10 zile.

Începeţi uşor dacă nu sunteţi o persoană activă. Plimbaţi-vă în parc, urcaţi pe scări în loc să luaţi liftul, sau coborâţi din autobuz cu o staţie înainte să ajungeţi la destinaţie şi continuaţi drumul pe jos, pentru început. Nu săriţi mesele Organismul are nevoie constant de "combustibil" ca să funcţioneze.

Dacă săriţi mesele, nivelurile de zahăr şi de enrgie vor scădea, astfel că veţi fi tentaţi să mâncaţi mai mult, în special dulciuri, sau să beţi cafea sau ceai negru pentru a vă pune pe picioare.