Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă şi exerciţii fizice

Cum slăbești fără să te miști

Slabeste stand in picioare - 5 exercitii fara sa te misti Autor: redactia ele.

Ei bine, de fapt nu trebuie să fie așa. Deși mersul la sală și mâncatul sănătos sunt în mod sigur metoda garantată, uneori este nevoie să începi ușor. Aceste 10 sfaturi aprobate de știință îți vor sări în ajutor dacă vrei să slăbești puțin fără să depui efort. Cum să slăbești fără prea mult efort: 10 trucuri eficiente 1.

Ei bine, poate nu ai incercat sa slabesti stand in picioare. Este o metoda excelenta de a arde mai rapid caloriile si de a pune muschii la treaba. Cand ai o postura a corpului incorecta, iti aduci pelvisul in fata, ceea ce face ca talia sa para mai lata.

Cum sa slabesti fara efort

Descopera cateva exercitii izometrice care te vor ajuta sa-ti intaresti muschii abdominali si gluteali. Nu vei slabi vazand cu ochii, dar vei obtine o silueta mai subtire si un corp tonifiat. Lucreaza muschii gluteali stand in picioare Intotdeauna ti-ai dorit sa ai fese ferme si bine conturate.

procent de pierdere de grăsime pe săptămână pierdere în greutate sănătoasă în 3 săptămâni

Acum ai ocazia sa-ti indeplinesti visul cu ajutorul unor exercitii pe cat de simple, pe atat de eficiente. Muschii gluteali formeaza musculatura de la nivelul feselor si din spatele soldului, de aceea este bine sa ii lucrezi permanent, inclusiv atunci cand stai in picioare si astepti autobuzul.

  • 1 săptămână curățați pierderea în greutate
  • Slabire oman
  • Arderea grasimilor gcn

Incordeaza muschii gluteali si coapsele in timp ce stai nemiscata in picioare. Mentine-i incordati timp de 10 secunde nu uita sa respiri cum slăbești fără să te miști tot acest timp apoi relaxeaza muschii. Repeta acest exercitiu de 10 ori.

arzator de grasimi fz cum să pierzi grăsime pentru prom

Lucreaza muschii abdominali Abdomenul, una dintre cele mai predispuse zone la ingrasare, ajunge sa fie acoperit de un strat mai subtire sau mai gros de grasime. Sparge depozitele de grasime cu exercitii simple.

Cum să slăbești fără prea mult efort: 10 trucuri eficiente

Incordeaza muschii abdominali ca si cum ai anticipa un pumn in stomac. Mentine-i incordati timp de 10 secunde, apoi relaxeaza-i.

  • Slăbește forțat subliminal
  • Eczema de slabire
  • Scoate pata de grăsime de pe podeaua de lemn

Dupa cateva saptamani, vei observa rezultatele: vei avea un abdomen mai plat si mai tonifiat, pregatit pentru a fi expus la plaja. Exercitii pentru trunchi Deoarece iti petreci majoritatea timpului aplecat deasupra unei tastaturi si intepenita pe un scaun, tinzi sa ai o pozitie incorecta si sa-ti curbezi coloana vertebrala.

In fiecare dimineata si seara, fa exercitii pentru trunchi.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru mamele care hrănesc ryde de pierdere în greutate

Stai in picioare si intinde bine trunchiul, indreapta spatele, tine mainile la un unghi de 45 de grade si adu-ti umerii usor in spate. Tine capul sus si gatul intins. Mentine aceasta pozitie in timp ce inspiri si expiri de 3 ori. Repeta apoi exercitiul de 3 ori.

Ghid pentru leneșul din tine: cum să slăbești fără dietă sau sală

Exercitii pentru piept Un spate curbat si o postura incorecta a umerilor, vor da impresia ca ai bustul mai mic decat il ai in realitate. Nu-ti ascunde formele.

slabire inverness al slăbire jml

Pune-le in valoare cu ajutorul unor exercitii usoare, care implica muschii abdominali, umerii si bratele. Stai in picioare, in fata unui perete la o distanta de jumatate de pas.

Sfaturi care te vor ajuta să slăbești sănătos De LupuCristinna Chiar dacă știm că nu trebuie să avem cu toții același număr de kilograme și că esențial este să fim sănătoși și să avem o stare de bine în fiecare zi, parcă tot căutăm diete minune care să ne facă să slăbim rapid. Dietele minune nu există, iar ceea ce ar trebui să faci este să îți stabilești un program pe care să îl urmezi, atât din punct de vedere al alimentației, cât și al antrenamentelor. Pe lângă astea, mai sunt și alte aspecte cărora ar trebui să le acorzi atenție: 1. Degeaba faci exerciții fizice dacă nu ai și o alimentație sănătoasă Ai putea crede că, dacă faci suficient de mult sport, vei putea să pierzi câte kilograme îți dorești, însă nu este așa.

Departeaza picioarele si, fara sa misti talpile de pe sol, lipeste-ti incheieturile mainilor de perete. Vei obtine o pozitie oblica, care iti va permite sa presezi antebratele de perete.

Articole recomandate

Fa acest exercitiu timp de 30 se secunde-1 minut, apoi repeta-l de 3 ori. Exercitii pentru intreg corpul Acest exercitiu iti tonifiaza intens tot corpul, spun expertii. Stai cu picioarele departate si incordeaza muschii cvadriceps, partea anterioara a coapsei, precum si pe cei din partea posterioara. Incordeaza si muschii gluteali si abdomenul. Ridica bratele deasupra capului si indinde-le, dar nu le forta. Tine capul sus, spatele drept si pieptul inainte.

Comentarii Recomandate

Mentine timp de minute, apoi relaxeaza muschii treptat, incepand cu bratele. Repeta exercitiul de 2 ori. Autor: Laura Galan.