Aboneaza-te la newsletter-ul COSMO

Slăbesc pe spate,

Conținutul

    Dacă am mâncat mai mult în timpul iernii și ne-am îngrășat puțin, ne dorim să slăbim, deoarece colăceii de grăsime depuși pe corp nu sunt chiar atât de atrăgători. În acest articol, îți vom arăta cum să elimini colăceii de pe spate, ce se formează în urma posturii inadecvate a corpului și care ne fac să stăm departe de costumele de baie. Spune adio colăceilor de grăsime de pe spate Grăsimea se acumulează și în zona spatelui, dar nu este o problemă care să ne îngrijorează prea tare până când nu ne aflăm într-o cabină de probă cu oglinzi pe toate părțile. În acel moment ne cuprinde o stare de panică. Colăceii care se formează de o parte și de cealaltă a coloanei, mai jos de subraț sau sub sutien sunt oribili.

    Si daca unii se plang de excese pe coapse, abdomen sau fese, altii isi vad amenintata silueta de grasimea de pe spate deloc atragatoare. Insa cu putina ambitie si mai ales exercitii fizice combinate cu o dieta corecta, poti scapa de grasimea de slăbesc pe spate spate definitiv.

    depune povestea de succes a pierderii în greutate

    De ce grasimea se depoziteaza pe spate? Grasimea de pe spate si in general cea localizata preferential in anumite zone ale corpului reprezinta unul dintre principalii inamici ai persoanelor aflate in cautarea formei fizice optime.

    Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus.

    Grasimea de pe spate si repartizarea localizata a tesutului adipos depind de: Echilibrul hormonal hormonii au efect asupra metabolismului si asupra grasimii acumulate ; Diferentele dintre sexe hormonii feminini favorizeaza depozitarea grasimilor, iar cei masculini, cresterea masei musculare ; Predispozitia genetica, cea care dicteaza genotipul, fiecare individ fiind unic in privinta caracteristicilor anatomice; Regimul alimentar exista alimente care te ajuta sa slabesti si chiar sa pierzi grasimea de pe spate, fara ca sanatatea sa aiba de suferit ; Nivelul de activitate fizica.

    Exercitii pentru acasa cu care poti scapa de grasimea de pe spate In momentul in care imbraci un sutien sau un maieu care se muleaza pe corp, grasimea de pe spate iti poate distruge linia armonioasa a trupului.

    prin slabire

    Grasimea se elimina cu exercitii cardio si exercitii de tonifiere localizate. Daca vrei sa lucrezi slăbesc pe spate complete orinde, oricand, te invitam sa participi online la cele mai noi si iubite activitati aerobice, coordinate de instructori de elita, in prima sala online de aerobic din Romania.

    shakshii pierdere în greutate coimbatore

    In continuare, iti prezentam cateva exercitii de tonifiere pentru spate, pe care le poti face acasa, completate de aceste exercitii cardio : 1. Scapa de grasimea de pe spate cu extensiile pe saltea Intinde-te pe burta, pe un covoras, pe o salteluta sau pe un izopren; Tine bratele in fata pentru incepatori sau la ceafa pentru avansati ; Fara sa ridici picioarele, arcuieste-ti spatele, ridicandu-l de la sol; Nu utiliza sub nicio forma mainile pentru a te ridica; Mentine pozitia cateva secunde, dupa care revino la pozitia initiala; Daca vrei, diversifica exercitiul executand extensiile lateral; Poti face doua serii, a cate repetari fiecare.

    Nu forta spate. Ridica doar putin. Scapa de grasimea de pe spate cu arcuiri de trunchi Aseaza-te in sprijin pe palme si pe genunchi; Relaxeaza-ti spatele si usor, arcuieste-l in sus miscarea va imita arcuirea pisicilor ; Tot relaxat aarcuieste-l in jos, ca si cum ai vrea sa atingi pardoseala cu abdomenul; Dupa repetari, in care vei mentine fiecare pozitie cateva secunde, te poti odihni; Nu te opri la o singura serie, ci repeta de cateva ori in fiecare zi.

    pierderea în greutate a mâncărimii anusului

    Scapa de grasimea de pe spate cu fluturari laterale Pentru acest exercitiu ai nevoie de 2 gantere usoare sau de 2 sticlute cu apa.

    Stai cu picioarele departate la distanta umerilor; Flexeaza-ti usor genunchii, intr-o pozitie cat mai comoda; Apleaca-ti trunchiul in fata, la 45 de grade fata de axa verticala; Ridica-ti lent bratele pe langa corp, in lateral, fara sa uiti de greutati; Mentine-le incordate la nivelul umerilor, timp de cateva clipe; Revino la pozitia initiala si repeta in serii de cel putin repetari. Urmareste planul de antrenament cu exercitii pentru spate propuse de echipa GymSport!

    Acestea te vor ajuta sa-ti tonifici partea posterioara a trunchiului, precum si sa elimini inesteticele pernite.

    curbe de slabire