Cum susțin antrenamentele de forță pierderea în greutate?

Benzi de la picioare pentru a pierde în greutate

By Radu Antoniu March 26, Aveam de gând să scriu despre altceva azi dar articolul ăsta are prioritate.

De când am început să scriu pe blog, multe prietene mi-au cerut să le ajut să-și facă o rutină de antrenament și o dietă bună pentru sală. Nici nu-i de mirare. Majoritatea fetelor se antrenează și mănâncă atât de greșit că nu reușesc să-și schimbe deloc corpul nici după câteva luni uneori ani de mers la sală. În articolul de mai jos o să acopăr 4 greșeli comune pe care le fac femeile atunci când vor să-și îmbunătățească aspectul fizic.

Aici vorbim doar de estetică și nu de performanță e o diferență mare între cele două. Totuși, cred eu că asta le interesează pe majoritatea fetelor care merg la sală.

Cum susțin antrenamentele de forță pierderea în greutate?

Pentru cele dintre voi care se antrenează pentru o medalie olimpică, îmi cer scuze, articolul de mai jos nu e pentru voi. Descifrând ce vor femeile O acțiunea e considerată greșită atunci când te îndepărtează de țelul propus. Așadar avem nevoie de un țel de referință pentru greșelile de mai jos.

Aici e o problemă. Ca să ajungă acolo, unele femei vor trebui doar să slăbească, altele vor trebui doar să pună ceva mușchi, dar marea majoritate vor trebuie să le facă pe amândouă. De ce nu reușesc? Mai jos am să enumăr câteva greșeli comune pe care le fac femeile care urmăresc un corp ca cel descris mai sus. Dacă acesta e și țelul tău și ești la început, poți folosi lista de mai jos ca să ști ce să nu faci. Dacă deja te antrenezi de ceva timp și nu ești mulțumită de rezultate, te poți verifica ce faci greșit și să faci schimbările necesare.

Greșeala 1. Nu ai un scop exact la sală Există 3 țeluri pe care le poți avea la sală: să slăbești, să iei masă musculară sau să te menții așa cum ești. Dieta, exercițiile, numărul de repetări, intensitatea, numărul de ședințe pe săptămână; totul se schimbă pentru fiecare țel în parte. Nu poți să faci două în același timp — trebuie să-ți alegi doar un țel și pe baza lui să-ți construiești rutina de antrenament și dieta.

Majoritatea fetelor își pierd timpul încearcând să benzi de la picioare pentru a pierde în greutate și să ia masă musculară în același timp ele numesc asta tonifiere. Antrenamentul lor e o combinație între exerciții cardio alergat pe bandă, bicicletă, etc și exerciții de forță genoflexiuni, abdomene, etc.

nu poate slăbi la 41 de ani pierderea în greutate golful maluri al

Rezultatele sunt bune la început dar după o vreme ele nu mai fac nici un fel de progres. Nici nu slăbesc și nici nu iau masă musculară. După stadiul de începător e aproape imposibil să slăbești și să contruiești mușchi în același timp.

ex-lax te face să slăbești Calendarul pierderii în greutate 2020

Motivul nu sunt antrenamentele, ci dieta. Poți slăbi din grăsime doar atunci când ești la deficit caloric.

Pe de altă parte, mușchii nu cresc decât dacă ești la surplus caloric. Cele două procese sunt aproape total opuse. Din cauza asta e nevoie de perioade distincte de slăbit și de creștere musculară. În perioada de slăbit, dieta e hipocalorică mănânci mai puțin decât în mod normal iar antrenamentele sunt scurte, intense și puține. În perioada de creștere musculară, dieta e hipercalorică mănânci mai mult decât de obicei și antrenamentele de forță stimulează creșterea musculară. Nu contează cu care începi dar e esențial să le faci pe rând.

4 Greșeli pe care le fac Femeile la Sală

Spre exemplu, dacă vrei să scapi de aspectul moale și pufos și vrei unul ferm și tonifiat, prima dată ar trebui să slăbești și abia apoi să-ți modelezi formele prin creșterea mușchilor. Pe de altă parte, dacă ești foarte slabă și vrei să adaugi puțină masă pe picioare sau fund, poți să te concentrezi direct pe creștere musculară.

Dieta și antrenamentul diferă pentru fiecare. Nu le combina. Greșeala 2. Te bazezi doar pe cardio pentru slăbit Foarte rar reușesc oamenii să slăbească folosind doar exerciții cardio. Ai observat cât de multe femei aleargă pe bandă, sau fac sărituri, sau spinning și corpul lor nu se schimbă deloc nici după câteva luni?

Atunci când activitatea fizică este practicată în timp ce țineți o dietă, se întâmplă adesea ca procesul de pierdere în greutate să stagneze, ba chiar să vă îngrășați.

Motivul este că nu poţi compensa prin cardio o dietă proastă. Slăbirea de grăsime depinde doar de deficitul de energie, indiferent de metoda prin care e creat.

Cardio pe cont propriu e o metodă ineficientă de slăbit. Merită efortul? Cel mai bun exercițiu de ardere a grăsimilor e o dietă bună. Folosește-te de exercițiile cardio doar ca un supliment pentru dietă, nu invers.

  1. Rutine scurte 8 minute, 10 minute, 15 minute, 20 minute, 25 minute Antrenamente pentru a arde grăsime și antrenamente Hiit Pierdeți grăsimea abdominală în 30 de zile.
  2. Exercitiul se recomanda sa se efectueze pe stomacul gol sau la picioarele nu pierde in greutate, si pompat în doar se dizolvă acum șosete picioare.
  3. Ardeți grăsimea într-o săptămână
  4. Picioare ghemuit oscileze sau pierde în greutate

Nu te amăgi că nu trebuie să ai grijă la cât mănânci pentru că faci sport. O gustare poate anula o întreagă ședință de cardio. Din cauza asta atenția la dietă e întotdeauna pe primul loc. Greșeala 3. Folosești gantere roz, benzi elastice, mingi de cauciuc și alte jucării pentru antrenament Dacă vrei un corp ferm și tonifiat, ai nevoie de mușchi bine dezvoltați.

Asta nu o să se-ntâmple dacă nu-ți forțezi mușchii să crească prin efort intens. Dacă tot ce faci e alergare ușoară cu gantere de 2k în mâini, câteva sărituri și niște aerobic, nu faci nimic care o să modifice aspectul picioarelor tale.

Femeile par să aibă impresia că un pic de efort o să le transforme într-un bodybuilder peste noapte. Nici vorbă! De fapt, majoritatea femeilor care merg la sală nu ridică greutăți îndeajuns de mari ca să schimbe aspectul mușchilor lor. Asta e problema fetelor care se plâng că nu pot să-și tonifice sau sculpteze picioarele. Doar dacă te lupți să ridici greutăți din ce în ce mai mari vei reuși să-ți faci mușchii să creascăceea ce va benzi de la picioare pentru a pierde în greutate formă corpului tău.

SENZAȚIE DE PICIOARE GRELE:CE ESTE DE FĂCUT?

Ți-e frică să nu-ți crescă mușchii prea tare? Nu cred că ești așa de norocoasă. În cele mai bune condiții o femeie poate să ia 5 kg de mușchi în primul an de antrenament. Asta înseamnă în jur de de grame de mușchi pe lună. Nu e ca și cum vei fi luată prin surprindere. Un bun exemplu în problema asta e Libby Wescombe de la Eatercise. Libby e mai puternică decât majoritatea bărbaților de la sala unde merg eu dar nici urmă de mușchi masivi, ciudați pe ea.

În video-ul de mai jos face 10 genoflexiuni cu 60 de kg pe bară. Cum pierdeți grăsimea din burtă mai mică se pare că are picioare masive sau butucănoase? Mai multe video-uri cu antrenamentele ei poți găsi aici.

slabire erie pa nevoie de ajutor serios pentru pierderea in greutate

Dacă vrei să citești mai multe despre cum ar trebui să se antreneze fetele, dă o fugă pe blogul ei. Libby oferă și consultații onlinedacă vrei să lucrezi în sfârșit cu un antrenor capabil. Nici  Carrie Nyden  nu e masivă deloc.

CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC?

Ea a participat în concursuri de bodybuilding estetic natural pentru femei. Din nou, un sport în care principalul obiectiv e să-ți crești mușchii. După ani de antrenament, arată așa. Vezi vreo urmă de mușchi ciudați pe ea?

cum să-mi ard grăsimile de pe laturile mele pierde jumătate din greutatea corporală

Femeile au în medie corpul mai mic decât bărbații, au mai puțină masă musculară și mai multă grăsime. Din cauza asta, ele prezintă doar două treimi din potențialul maxim de forță al bărbaților.

Creșterea musculară limitată la femei e explicată în mare parte de  nivelurile de ori mai scăzute de testosteron în comparație cu bărbații. După cum vezi din exemplele lui Libby sau Carrie, chiar și după ani de antrenamente grele creșterea musculară la femei e foarte limitată.

Ce trebuie să Pierderea în greutate rezultă cu saxenda Picioarele butucănoase sau brațele groase la femei sunt aproape întotdeauna cauzate de excesul de grăsime, nu de mușchi. Singura ta grijă ar trebui să fie să slăbești și apoi să previ să te îngrași. Doar așa o să obți aspectul acela tonifiat și ferm pe care-l cauți.

Diferența de volum dintre mușchi și grăsime. Bineînțeles, mai e și problema steroizilor.

  • Oferăbeneficii, pe care le veți aprecia dacă doriți să pierdeți în greutate.
  • Cum susțin antrenamentele de forță pierderea în greutate? - GymBeam Blog

Din cauza steroizilor a pornit mitul mușchilor enormi la femeiele care se antreanează cu greutăți. Nici nu cred că e nevoie să zic să stai departe de ei. Efectul steroizilor asupra femeilor e profund și devastator în unele cazuri estetic și social. Tu nu-ți fă griji în privința asta. Observi diferența dintre tipa de mai jos și Libby sau Carrie? E imposibil să ajungi așa în mod natural.