Cum să obții un fund mai mare: antrenamentul final cu pradă mai mare ()

Cum să pierzi grăsimea în jurul cvadurilor, Care este cel mai bun antrenament pentru coapse și bot?

Noiembrie 15, Minute Pentru A Citi: 18 Squats este cel mai bun exercițiu pe care l-ai putea face vreodată, așa că de ce să nu înveți cum să faci ghemuit calea cea bună pentru ca corpul tău să fie în formă și puternic.

Cum să obții un fund mai mare: antrenamentul final cu pradă mai mare ()

Dacă ar trebui să alegeți un singur exercițiu pe care să-l faceți pentru tot restul vieții, pentru a pierde în greutate, a fi puternic, a construi mușchi și a-ți îmbunătăți fitnessul cardiovascular, ce exercițiu ați alege? Puneți această întrebare oricărui profesionist în exerciții și veți primi același răspuns. Ce face ghemuțul un astfel de exercițiu de lovitură?

cum să pierzi grăsimea în jurul cvadurilor

Ei bine, pentru început, squats sunt cunoscuți ca un exercițiu compus, ceea ce înseamnă că vizează mai mult de o grupă musculară. Această mișcare simplă stimulează în mod direct fiecare grupă musculară din corpul inferior. Cu toate acestea, primele mișcări sunt coapsele interioare, fundul și gluturile.

În mod indirect, ghemușul oferă chiar și un antrenament pentru mușchii corpului superior. De asemenea, generează un beneficiu cardiovascular. Așadar, puteți vedea de ce este atât de important să știți cum să faceți ghete și să le faceți în mod regulat.

Care este cel mai bun antrenament pentru coapse și bot?

Gulerul perfect pentru corp Începeți călătoria spre perfecțiunea picioarelor cu ajutorul ghețurilor de bază ale corpului. Cu lățimea umerilor picioarelor depărtate, ochii concentrați pe tavan și cu spatele inferior arcuit, așezați-vă mâinile pe cap.

Avantajele acestor produse sunt încă mici și ușor de înlocuit. Nuanțe importante Amintiți-vă despre o abordare rațională a nutriției: numărați caloriile și rețineți că grăsimile și carbohidrații sunt, de asemenea, solicitate de corpul vostru, deoarece energia dvs. Dacă simțiți că nu primiți niciun nutrienți de exemplu, dacă unghiile dvs. Medicul dumneavoastră vă va ajuta să găsiți vitaminele potrivite.

Acum coborâți până la o poziție paralelă ghemuită prin împingerea șoldurilor înapoi și îndoirea genunchilor. După o ușă pauză și fără să vă rotunjiți spatele, împingeți-vă prin călcâie pentru a reveni la poziția de pornire. Efectuează-ți ghemuțele cu greutate corporală cu o cadență lină, ritmică.

cum să pierzi grăsimea în jurul cvadurilor

Faceți secunde pe repetare și concentrați-vă să simțiți munca pe care o fac coapsele, glutele și hamstrings-ul. După câteva săptămâni de greutate corporală, veți fi gata să adăugați o cantitate de kilogram. Ghemuțe ponderate Mod de preparare: Puneți un bar olimpic pe raftul ghemuit.

La o greutate de 45 kg, nu va trebui să adăugați nicio greutate suplimentară, dar asigurați-vă că utilizați un tampon în mijlocul barei pentru a vă proteja gâtul. Execuţie: Poziționează-te sub bară și ridică-l de pe suport.

Cele mai bune antrenamente cu fund - sunt făcute mărețe, nu se nasc

Faceți pasul înapoi și stați cu picioarele întinse puțin mai larg decât lățimea umărului și îndreptându-vă ușor spre exterior. Ține-ți spatele drept, pieptul aruncat afară și capul sus.

Noiembrie 15, Minute Pentru A Citi: 90 Aflați cum să obțineți un fund mai mare cu ajutorul nostru antrenament final mai mare! Toate exercițiile și motivația de care ai nevoie pentru a obține acel pradă perfectă în stil brazilian în cel mai scurt timp. Femeile petrec foarte mult timp îngrijorându-se pentru măgarul lor.

Acum întindeți-vă peretele abdominal, îndoiți-vă genunchii și coborâți-vă corpul până când coapsele sunt paralele cu podeaua. Pentru a evita excesul de încordare în genunchi, nu mai coborâți.

În timp ce ghemuți, țineți capul sus și spatele ușor arcuit. Întregul corp trebuie să fie strâns atunci când ghemuiești.

Nu doriți ca nicio parte a corpului să fie slăbită. În poziția de jos ghemuită, picioarele inferioare ar trebui să fie aproape verticale de podea. Împingeți-vă pe călcâi în timp ce reveniți la poziția de pornire. Respiraţie: Deoarece ghemuțele includ o componentă aerobă, este vital să folosiți o tehnică de respirație adecvată. Dacă nu, poți începe să te simți ușor îndreptat după câteva repetări.

Podcast Episodul 28: Old-School Training Înțelepciune de la Julian "The Quad Guy" Smith

Pe măsură ce te cobori, inspiră profund. Apoi, pe drumul de întoarcere, expulzați cu putere aerul într-o singură respirație. În timpul ultimelor repetări, inspirați repede două sau trei reprize. Dacă este posibil, faceți toate ghemuțele în fața unei oglinzi, astfel încât să puteți verifica dacă vă mențineți spatele drept.

Podcast Episodul Old-School Training Înțelepciune de la Julian "The Quad Guy" Smith - Culturism

Echipa nu-i nimic Ghemuit peste o bancă. De fiecare cum să pierzi grăsimea în jurul cvadurilor când atingeți banca cu glute, coloana cum să pierzi grăsimea în jurul cvadurilor se va comprima ușor.

  • Cât timp trebuie să folosiți arzătoare de grăsimi
  • Istoria sa ca culturist și ca student la culturism Cum disponibilitatea echipamentului l-a determinat să inoveze Cum arată de kilograme și se simte diferit la 12 ani Cum l-a inspirat Tom Platz și ce a învățat de la Vulturul de Aur.
  • Cum să faci ghemuit modul corect de a obține corpul perfect ()

În timp, acest lucru poate provoca leziuni vertebrale. Ambele vor pune stres nefiresc pe genunchi și, în timp, pot duce la răniri. Aplecându-se prea departe înainte. Nu numai că acest lucru vă crește probabilitatea de a suferi leziuni ale coloanei vertebrale, ci și stresul de pe cvadriceps și asupra mușchilor extensori ai trunchiului.

Permițând genunchilor să se plimbe peste vârfuri, lăsând în același timp călcâielile să se ridice de pe podea.

Cum să faci ghemuit calea cea bună pentru a obține corpul perfect

Menținerea picioarelor inferioare aproape verticale se poate simți nefiresc la început, dar poate face diferența între genunchi răniți și sănătoși.

Menținerea oaselor subțiri verticale reduce drastic riscul de rănire. Înainte de a te ghemui Este vital să vă pregătiți atât fizic, cât și mental pentru ghemuit. Asigurați-vă că primiți o băutură bună înainte de antrenament în sistem cu aproximativ 20 de minute înainte de sesiune.

De asemenea, ar trebui să luați 5 grame de creatină pentru a vă îmbunătăți potențialul.

Încălziți-vă pe exercycle cu cinci minute de ciclism de intensitate medie. Urmăriți acest lucru cu cinci minute de întindere activă. Încălziți-vă articulațiile și tendoanele.

Cum să obții un fund mai mare: antrenamentul final mai mare

În momentul în care sunteți gata să pășești sub raftul ghemuit, ar trebui să ai o transpirație ușoară. Începeți cu câteva seturi de încălzire înainte de a începe să îngrămădiți fierul greu.

cum să pierzi grăsimea în jurul cvadurilor

De asemenea, ar trebui să ai un partener de pregătire cu care să te ghemuiești. Un partener va putea verifica în mod constant formularul dvs. Un partener de antrenament bun va putea să vă împingă, să vă motiveze pierderea în greutate a sapodilelor să vă păstreze mai departe în direcția obiectivelor.

Dacă partenerul este la fel de puternic ca tine, sau un pic mai puternic, te vei impinge constant să ții pasul cu el. Ai nevoie de încălțăminte ghemuită specială? Pantofii de haltere au devenit foarte populari în rândul participanților la gimnastică în ultimii ani.

cum să pierzi grăsimea în jurul cvadurilor