Despre arzătoarele de grăsimi: cum funcționează cele mai eficiente arzatoare?

Cum să utilizați cofeina pentru pierderea de grăsime. Cum funcționează arzătoarele naturale?

Cafeina și efectele acesteia asupra performanței sportive Luni, Totuși, cum este posibil cao persoană după ce consumă o ceașcă de cafea să poată să obțină urmăriți pierderea în greutate hanlon de energie și o altă persoană să resimtă oboseală și o scădere a capacității de concentrare.

Așadar, haideți să vedem împreună care sunt avantajele cafeinei și care este efectul acesteia asupra performanțelor sportive. Cafeina — de ce pe unii îi ajută, iar la alții nu are niciun efect Un studiu canadian a analizat în detaliu modul în care corpul uman procesează cafeina.

pierdeți în greutate binging și purjare Pierdere în greutate zmd

Din acest grup au făcut parte: cicliști, alergători de maraton, schiori, baschetbaliști, pugiliști și sportivi de powerlifting. Pe baza eșantioanelor de salivă, cercetătorii au putut determina valoarea cafeinei pe care fiecare dintre sportivi a reușit să o proceseze în metabolismul lor.

Impact EAA.

Și cum au reușit? Corpul nostru conține o genă numită CYP1A2. Modificările în ADN-ul nostru pot influența cât de eficientă va fi această genă față de procesarea cafeinei. Pe baza rezultatelor, ei au împărțit grupele în oameni cu metabolism rapid și metabolism lent și au demonstrat că, indiferent dacă cafeina stimulează sau nu, performanța este pur și simplu în genele voastre.

Cum a decurs această cercetare? O dată pe săptămână și timp de 3 săptămâni, toți acești sportivi au venit la un centru de testare unde au primit o tabletă care conținea cafeină sau placebo. Acești sportivi s-au relaxat timp de 25 de minute și apoi au făcut câteva exerciții de încălzire. Ei au continuat cu o combinație prestabilită de exerciții, printre care și așa-numitul test Wingate. Prin acest test a fost măsurată cea mai mare putere aerobă sau mersul pe o bicicletă staționară pe o distanță de 10 kilometri.

De unde provine cafeina?

Tabletă În medie consumăm 3. Cafeina este în general consumată sub formă de băuturi, dar poate fi consumată în cantități mai mari și sub formă de capsule, shot-uri pentru sportivi, pre-workout sau gumă de mestecat. Mulți sportivi folosesc din ce în ce mai des cafeina în locul suplimetelor de  pre-workout.

În natură, cafeina este un insecticid foarte puternic, care este produs de unele plante pentru a elimina dăunătorii. Ca și ciocolata și rodiile, și cafeina se consumă încă din timpuri străvechi. Există opinii diferite legate de locul exact de proveniență al acesteia, printre ele incluzându-se și o legendă chinezească, potrivit căreia împăratul Shennong a descoperit în mod accidental cafeina în anul înainte de Hristos, după ce câteva frunze dintr-un copac de cafea i-au căzut în vasul cu apă clocotită pe care îl avea pe foc.

Cafeina și efectele acesteia asupra performanței sportive

Indiferent dacă această legendă este adevărată sau nu, oamenii s-au îndeletnicit cu prepararea și consumarea băuturilor ce conțin cafeină de foarte multă vreme. De aici, a fost doar un pas pentru a ajunge în Europa împreună cu ceaiul și ciocolata caldă. Mai târziu, în secolul al XIX-lea, cafeina a fost descoperită pentru prima oară într-o formă izolată de către chimiștii germani și la scurt timp după aceea și de către colegii lor francezi.

arde grăsimea inferioară a spatelui scădere în greutate wsla

Astăzi, cel mai des cafeina se extrage din plante. Cum afectează cafeina performanțele fizice ale sportivilor? Cafeina acționează asupra sistemului central nervos prin faptul că sprijină măduva spinării, stimulează fibra musculară și are capacitatea de a reduce senzația de oboseală și durerile musculare.

Acest lucru a fost demonstrat prin îmbunătățirea performanțelor fizice în toate ramurile sportive. Cafeina consumată, pătrunde în stomac rapid și efectul se resimte după minute, ca atare, dacă consumați o ceașcă de cafea chiar înainte de antrenament, efectul așteptat poate veni mai târziu.

Crește puterea de concentrare Prin creșterea dopaminei și a adrenalinei, cafeina poate afecta în mod pozitiv starea de spirit și puterea de concentrare. Cu toate acestea, dacă beți cafea în mod regulat, producția de dopamină va scădea, astfel încât corpul dumneavoastră are nevoie doar de cafeină pentru a completa nivelul dopaminei la un nivel normal.

În cazul acesta creșterea puterii de concentrare poate fi doar o situație de moment. Cafeina poate reduce, de asemenea, puterea de a memora chiar și la persoanele care nu consumă în mod regulat cafeină, probabil datorită stimulării puternice a corpului. Un studiu publicat în Journal of Strength and Conditioning a constatat că, cafeina administrată înainte de antrenament intens a reușit să mărească intensitatea exercițiilor și a îmbunătățit puterea de concentrare.

Aportul de cafeină poate, de asemenea, să îmbunătățească timpul de reacție, ceea ce poate fi util, în special în sport, acolo unde se cere luarea rapidă a deciziilor — de exemplu, fotbal sau baschet.

a implinit 40 de ani si nu poate slabi scădere în greutate 15 kg în 2 luni

Crește performanța și rezistența fizică O doză de până la mg de cafeină este cea mai sigură doză, care poate crește temporar puterea cum să utilizați cofeina pentru pierderea de grăsime performanța fizică. Persoanele care iau cafeina foarte rar sunt obișnuiți să se confrunte cu o îmbunătățire semnificativă a performanței fizice, în special în timpul exercițiilor aerobice sau a antrenamentului de forță.

Pierderea în greutate cu ajutorul arzătoarelor de grăsimi

De asemenea, cafeina poate juca un rol important în procesul de recuperare după antrenament. Consumul cafeinei împreună cu carbohidrații poate îmbunătăți starea depozitelor glicemice care sunt foarte importante în procesul de regenerare, mai cum să utilizați cofeina pentru pierderea de grăsime dacă faceți exerciții în mod regulat ori de mai multe ori într-o zi.

Glicogenul forma de depozitare a glucozei din organism servește drept principal combustibil pentru masa cum să utilizați cofeina pentru pierderea de grăsime, iar dacă se reduce, anumite persoane pot resimți senzația de oboseală.

Până când glicogenul este disponibil, mușchii care muncesc pot acumula grăsimi. Cafeina ajută la mobilizarea depozitelor de grăsimi și direcționează mușchii pentru a folosi grăsimile drept combustibil. Astfel, glicogenul muscular este disponibil ca un combustibil spre finalul exercițiilor, ceea ce sporește performanța și previne apariția rapidă a oboselii. Astfel, cafeina preferă utilizarea depozitelor de grăsimi ca și combustibil în locul glicogenului, ceea ce în afara performanței fizice promovează și arderea grăsimii corporale.

De asemenea, cafeina ajută la blocarea receptorilor specifici din organism care sunt responsabili pentru senzația de oboseală pe care o resimțim. Acest lucru ne va permite să facem mai multe repetări și să avem mai multă energie și rezistență în timpul antrenamentului. Într-un studiu publicat în Journal of Strength and Conditioning Research a fost demonstrat că, mg de cofeina, care a fost consumată cu 60 de minute înainte de antrenament, a crescut semnificativ performanta exercițiilor fizice, ceea ce a adus la un număr mai mare de repetări pe banca de împins sau la genuflexiuni.

În acest caz, intoxicația nu este resimțită, chiar dacă este.

Grupul de persoane care a primit suplimentul de cafeină a avut o percepție mai redusă a senzației de oboseală. În plus, cafeina îmbunătățește rezistența părții inferioare a corpului și performanțele în timpul alergării.

cum să arzi grăsimea cu greutăți oxid nitric pentru pierderea în greutate

Există, de asemenea, mai multe studii care indică capacitatea cafeinei de a arde grăsimile în timpul exercițiilor fizice. Cafeina stimulează sistemul nervos și crește nivelul hormonului epinefrină, iar ambele au capacitatea de a arde grăsimile. Chiar și dacă această capacitate nu are o legătură directă cu pierderea de grăsime, o combinațiede cafeină, alimentație echilibrată și un plan de antrenament adecvat vă poate ajuta la definirea corpului vostru.

scădere în greutate port elizabeth Obiectiv de pierdere în greutate de 25 de kilograme

Bineînțeles, asta nu înseamnă, că puteți mânca orice vă cade la îndemână, dar dacă scăpați de de calorii arse pe zi, acest lucru poate duce la o schimbare vizibilă a greutății. În lipsa durerilor musculare, veți putea depune un efort fizic mult mai bun și în plus veți putea face chiar și mai multe repetări. Așadar, mai multe repetări, mai multă energie și prin urmare rezultate mult mai bune!

Așadar, depinde doar de voi dacă decideți să luați o ceașcă de cafea, tablete de cafeină sau stimulente de pre-antrenament.

Uneori, cafeina poate fi unul din ingredientele principale a stimulentelor de pre-antrenament. Acest lucru se datorează în principal faptului că, cafeina se numără printre puternicele stimulente psihoactive care stimulează sistemul nervos central. Ca atare, acest impact asupra sistemului nervos poate furniza energia, poate îmbunătăți concentrarea și previne oboseala.

Cafeina are și efecte secundare? Consumul excesiv al oricărui supliment nutritiv poate dăuna sănătății, la fel se întâmplă și în cazul cafeinei. Consumul excesiv de cafeină poate eliminați grăsimea din jurul gurii la anxietate, nervozitate, tensiune arterială crescută sau greață.

Des Hidratarea Cofeina are un efect ușor diuretic, ceea ce înseamnă că te ajută să elimini lichide din corp, moment în care poate surveni deshidratarea.

9 sfaturi pentru a scăpa de acea ultimă grăsime

Acest efect este neglijabil. Studiile științifice au evidențiat faptul că băuturile cu conținut de cafeină hidratează corpul, la fel de bine precum și băuturile fără cafeină. Cu toate acestea, trebuie mărit aportul de lichide atunci când consumați cafeină, mai ales atunci când vă antrenați într-un mediu cald și umed.

Asemenea simptome pot resimiți și persoanele care nu consumă foarte des cafeina. Un studiu a testat 25 de bărbați sănătoși, care au primit mai mult de mg cafeină pe zi și care au raportat că simțeau mult mai mult stres decât bărbații care au luat placebo. Cu toate acestea, raportul de cafeină diferă de la cafea la cafea. De exemplu, o cafea lungă grande în Starbucks conține în jur de mg de cafeină.

Putem ajunge la dependență dacă consumăm mai mut de mg de cafeină pe zi. În timpul zilei puteți resimți diverse simptome care durează în medie între 2 și 9 zile și se manifestă prin dureri de cap, anxietate, depresie, ori diferite pofte pentru anumite alimente.

Aceste reacții adverse pot fi atenuate prin reducerea dozelor până la cantitatea necesară.

Cum Funcționează Arderea

În legătură cu dependența, a fost realizat un studiu la care au participat de persoane care au luat cafeină, și ulterior, au completat un chestionar după 16 ore fără cafeină.

În baza rezultatelor din chestionar a fost dovedit că, persoanele care au primit cafeină zilnic au avut dureri de cap și au resimțit oboseala. Un studiu axat pe efectele cafeinei asupra inimii a arătat că dozele mari de cafeină pot provoca un puls și un ritm cardiac ridicat.

pierderea în greutate canină crop top body slim mp4

Cu toate acestea, în cadrul unui studiu la care au participat 51 de persoane cu probleme cardiace, nu s-au observat efecte negative după administrarea a mg de cafeină și nici după 5 ore de la administrare.

Totuși, dacă simțiți că consumul de cafeină are efecte negative asupra corpului sau inimii voastre trebuie să luați în considerare reducerea dozei zilnice. O ceașcă de cafea ori comprimate de cafeină.

  • Principalul lucru este să refuzați gustările târzii din fructe.
  • Internetul este plin de bloggeri care oferă sfaturi de specialitate despre cum să reduceți grăsimea prin programe revoluționare ce vă vor transforma corpul după o săptămână sau două.
  • Arzatoare de grasime cu actiune rapida? Grăsimilor cum funcționează
  • Cum arde grăsime oblică
  • Obțineți rezultate rapide cu aceste tactici de bucătărie utilizate de profesioniști.
  •  Это и мне сразу пришло в голову.

Și acestea pot fi una dintre modalitățile prin care puteți consuma cafeină. Haideți să vedem care sunt cele mai apreciate surse de cafeină împreună cu plusurile și minusurile sale. Cumpara arzator de grasimi Cafea la filtru: mg la ml Espresso: mg la 44 ml Fără cafeină: mg la ml Cine nu iubește mirosul de cafea proaspăt măcinată.

Această formă de cafeină poate fi, fără îndoială, clasată pe primul loc. Acest lucru este evidențiat și de faptul că mulți sportivi preferă în prezent mai degrabă o ceașcă de cafea în locul unui stimulent de pre-antrenament.

Cel mai mare avantaj îl reprezintă prepararea rapidă și un sortiment foarte larg de cafea. Totuși, nu trebuie să uităm că un un consum excesiv de cafea poate fi dăunător, așadar nu trebuie să exagerați cu cafeaua voastră preferată.

Efectele cafeinei asupra performanței sportivilor

În cazul acestor produse, trebuie să țineți cont de valorile nutriționale, deoarece multe dintre acestea conțin cantități mari de zahăr, ceea ce pentru organismul amelioratori de pierdere de grăsime nu este indicat. Băuturi energizante mg la ml Comprimatele cu cafeină sunt cea mai eficientă metodă de a lua cafeină fără să stați și să analizați dacă luați cu adevărat doza dorită și fără alte substanțe inutile.

Află care sunt efectele consumului ridicat de cofeină!!!

Însă, dezavantajul este că un comprimat cu o concentrație mai ridicată poate provoca nervozitate ori alte efecte adverse.