Accelerează-ți metabolismul cu ajutorul capsulelor naturale Metabolism Boost

Mananca mai mult pentru a slabi metabolismul

Publicat: 18 Noiembrie Accesări: Soţul meu este tipul de om pe care mulţi îl urăsc. El poate mânca trei porţii la cină şi totuşi rămâne slab.

Dieta sau sportul - ce te ajuta mai mult sa slabesti?

Joacă fotbal o dată pe săptămână, dar dacă participă la un maraton va termina înaintea multora dintre cei care se pregătesc de săptămâni. La o scanare integrală, doctorul i-a transmis că nu a văzut pe nimeni cu atât de puţină grăsime internă ori de suprafaţă.

mananca mai mult pentru a slabi metabolismul

Nu are viermişori, după câte ştiu. Toţi cunoaştem persoane care mănâncă precum caii, dar sunt slabi ca o greblă, pe când alte persoane, ca mine, par să adauge kilograme doar gândindu-se la mâncare. La baza acestei diferenţe stă metabolismulsuma reacţiilor organice care au loc în organism în fiecare clipă.

Ce sa mananci pentru un metabolism iute ca focul

Cu siguranţă, când vorbim de îngrăşare, vorbim de mai mult decât o relaţie directă între caloriile ingerate şi caloriile "arse". Multe dintre concepţiile populare privind metabolismul nu rezistă verificărilor. Care este diferenţa dintre cei ca soţul meu şi cei ca mine? Cum putem folosi cunoştinţele existente pentru a ne controla greutatea? Studierea metabolismului Santorio Sanctorius este doctorul care în secolul al XVII-lea a desfăşurat un studiu privind metabolismul.

De asemenea, el a cântărit mâncarea şi lichidele consumate şi părţile eliminate prin urină şi excremente. Prin aceste verificări riguroase Sanctorius pierdere în greutate nouă descoperit că pentru fiecare 3,6 kilograme de mâncare consumată se elimină circa 1,4 kilograme de fecale.

Despre nutritie Multe persoane dau vina pe metabolism pentru castigul ponderal si dificultatile intampinate la pierderea in greutate. Se intampla adesea sa nu slabesti nici atunci cand reduci consumul de calorii sau faci exercitii fizice regulate.

Restul, a conchis el, se pierde prin piele şi "transpiraţie nedetectată". Astăzi ştim că grăsimile, carbohidraţii, proteinele şi alcoolul pe care le consumăm intră în celulele noastre, într-o complexă reţea de căi biochimice eng.

7 Moduri de a-ți accelera metabolismul ca să pierzi în greutate

Orice exces este stocat în două feluri: glicogen, în ficat şi muşchi, şi sub formă de grăsime. Organul central reglator al metabolismului este glanda tiroidăun organ în formă de fluture care eliberează hormoni ce cresc rata de generare a energiei de către celule. O glandă tiroidă "leneşă", pe de altă parte, te face mai rece, îţi pierzi apetitul, dar te şi îngraşi.

mananca mai mult pentru a slabi metabolismul

Dar afecţiuni ale glandei tiroide afectează doar 1 din de bărbaţi. Femeile sunt mai susceptibile, 1 din având o tiroidă hiperactivă şi 15 din una "leneşă". De aceea sunt gras. Probabil că lucrurile nu sunt atât de simple. Odihna consumă, totuşi, energie Se poate măsura rata metabolică a a unei persoane în condiţii de lipsă a efortuluiplasând persoana într-o cameră metabolică, o cameră mică unde aceasta stă o vreme, de regulă 24 de ore.

În această perioadă cantitatea de căldură pe care o eliberează, oxigenul pe care-l consumă, dioxidul mananca mai mult pentru a slabi metabolismul carbon pe care-l produce şi azotul eliberat - sunt măsurate, pentru a se calcula întregul consum de energie.

mananca mai mult pentru a slabi metabolismul

Compararea rezultatelor obţinute de la persoane grase şi slabe a dus la anumite surprize. Ce se întâmplă? Pentru început, cei graşi au mai multe celule.

In plus, vei descoperi misterul daunelor metabolice, inclusiv cum sa te refaci din urma lor si cum sa le eviti pe viitor pentru a putea scapa de toata grasimea nedorita. La modul cel mai simplu, daca nu slabesti inseamna ca aduci corpului un aport mai mare sau egal de calorii decat cel pe care il utilizeaza. Daca nu ai face asta ar fi imposibil sa nu slabesti. Aici intervine complexitatea.

Dar nu e vorba despre numărul de celule, ci de tipul acestora. Celulele muşchilor ard calorii de trei ori mai repede decât celulele de grăsime, dar nu sunt cele slăbit de oboseală grăsimi avide de energie.

În timp ce te odihneşti, 1 kilogram de mușchi "arde" doar 13 calorii pe zi, pe când un kilogram de ţinut al inimii ori al rinichilor are calorii.

Este asta o veste proastă pentru cei care speră să-şi crească rata metabolică prin exerciţii fizice? Înlocuind 1 kilogram de grăsime cu 1 kilogram de muşchi înseamnă că vei avea nevoie de 9 calorii în plus pe zi nu e chiar mână liberă de a mânca orice doreşti. Totuşi, având raport mai mare muşchi-grăsime, explică întrucâtva de ce bărbaţii au nevoie de mai multe calorii, în medie, decât femeile. De asemenea, explică, în parte, de ce necesarul de energie al unei persoane scade pe măsură ce îmbătrânește.

13 mituri despre slabit

Un tânăr de 20 de ani are cum 5 kilograme mai multă musculatură decât un bătrân de 60 de ani. Avantajul celor mai activi Desigur, rata metabolică nu este totul - cu cât eşti mai activ, cu atât consumi mai multe calorii. Cu toate acestea, repriza de fotbal săptămânală a soţului meu nu poate avea o importanţă decisivă în stabilirea felului în care arată.

Ce sa mananci pentru un metabolism iute ca focul de Andrada Avram Vineri, 25 Maiora Desi nu exista scurtaturi spre slabit si nimeni nu poate trece prin acest proces in locul tau, sunt unele lucruri pe care le poti face pentru a avea un metabolism mai rapid, care sa te ajute sa obtii mai repede la corpul la care visezi.

Sunt multe persoane slabe care nu fac sport deloc. Care e secretul lor? O posibilitate ar fi aceea că aceste persoane sunt mai active decât realizează. James Levine de la Clinica Mayo din Rochester, Minnesota, a efectuat un studiu cu 20 de persoane care au declarat că nu fac sport deloc, unii slabi, alţii uşor obezi. Toţi au fost echipaţi cu senzori pentru a le monitoriza poziţia şi mişcările timp de 10 zile.

mananca mai mult pentru a slabi metabolismul

Chiar mananca mai mult pentru a slabi metabolismul niciunul dintre cei 20 nu a făcut exerciţii fizice, cel uşor obezi stăteau pe canapea cu 2,5 ore mai mult decât cei slabi, echivalentul a 30 de calorii pe zi. Diferenţe congenitale. Studii pe gemeni identici Şi nu ar trebui nici să eliminăm complet ipoteza că unii oameni sunt mai înclinaţi să adauge kilograme decât alţii.

mananca mai mult pentru a slabi metabolismul

Pentru două săptămâni aceştia au mâncat normal, iar Bouchard a calculat de câte calorii au nevoie pentru a-şi păstra greutatea. Apoi le-a adăugat de calorii în plus pe zi, şase zile pe săptămână, 14 săptămâni - echivalentul a 84 de mii de calorii suplimentare pentru o persoană, pe toată perioada studiului. Creşterea greutăţii a fost similară la cei doi gemeni ai fiecărei perechi, dar au fost stabilite diferenţe între perechile de gemeni cu valori cuprinse între 4 şi 12 kilograme.

CUM AM SLABIT 7KG? (Dieta Intermittent Fasting + Suplimente)

Un studiu ulterior tot cu gemeni a obţinut rezultate asemănătoare, de data asta urmărindu-se kilogramele pierdute într-o perioadă în care gemenii au efectuat exerciţii fizice.

Astfel de studii reprezintă indicii puternice că factori genetici controlează înclinaţia către a lua în greutate.

Dar cum? Cinci factori ce influenţează cum arăţi În ultimele două decenii Bouchard şi colegii săi să obţină răspunsuri. Au identificat până acum 5 factori care prezic un mai mare câştig în greutate: - o mai mică masă musculară; - o condiţie fizică precară; - un nivel scăzut de testosteron care stimulează creşterea muşchilor ; - un nivel scăzut de răspuns la hormonul leptină; - "arderea" unei cantităţi mai mici de grăsime din hrana ingerată, pe post de "combustibil".

Dar niciunul dintre ce cinci factori nu reprezintă un glonţ de argint, spune Bouchard, deşi avem un oarecare control asupra lor. Arderea diferită a grăsimii Sunt în mod particular nedumerită de ultimul factor. Se sugerează că dacă eu şi soţul meu mâncăm aceeaşi mâncare în cantitate marecorpul meu va genera energie din glucoză din digestia carbohidraţiloriar el va folosi mai multă grăsime din hrană.

Dacă mâncăm mai multă mâncare decât avem nevoie, vom stoca excesul. Totuşi, el va arde mai multe calorii făcând asta şi va rămâne cu mai multă glucoză circulând prin sânge, iar excesul de glucoză va fi convertit în grăsime pentru stocare, proces care consumă energie.

Asta sugerează că anumite persoane sunt mai "pricepute" în a gestiona excesul de mâncare, fără a se îngrăşa.